
LinkOne
Löydä oikea osa aina – heti
LinkOne on moderni sähköinen varaosaluettelo- ja sisällönjakeluratkaisu, joka mahdollistaa visuaalisten ja interaktiivisten varaosatietokantojen luomisen eri sidosryhmien tarpeisiin.
Sähköistä varaosaliiketoimintasi ja vie se verkkoon. Toimittamamme Hitachin LinkOne on kattava ratkaisu, joka kattaa sähköisten varaosatietokantojen luomisen, jakamisen sekä tilausjärjestelmän ja niihin liittyvät raportointiratkaisut. Me tarjoamme puolestamme parhaan mahdollisen paikallisen asiakaspalvelun sekä huolehdimme palvelinten ylläpidosta.
LinkOne-palvelu koostuu neljästä osasta
Sähköinen LinkOne-varaosatietokanta
Vuorovaikutteinen LinkOne-varaosatietokanta tekee varaosien selaamisesta helppoa ja miellyttävää. Tarvittavat varaosat löytyvät nopeasti ja virheellisten tilausten osuus pienenee.
Varaosatilausjärjestelmä
LinkOne-varaosatilausjärjestelmässä käyttäjä voi helposti tilata varaosatietokannasta valitsemansa osat suoraan samasta käyttöliittymästä. Tilaus siirtyy halutulla tavalla suoraan laitevalmistajan tietojärjestelmään.
Raportointi
Raporttien avulla voidaan seurata käyttäjien toimintaa palvelussa. Raportit ovat saatavilla Excel-muodossa, jolloin niitä voi hyödyntää Excelin tarjoamilla työkaluilla. Voit esimerkiksi tarkastella, mitä osia katsotaan eniten. LinkOne sisältää myös palautekanavan.
LinkOne Assistant
LinkOne Assistant yksinkertaistaa varaosatietokantojen tuotantoprosessia. Sen älykkäät ominaisuudet tekevät tietokantojen luomisesta vaivattoman ja miellyttävän kokemuksen. Assistant integroituu yrityksen järjestelmiin, mahdollistaen tuotannon automatisoinnin.
Lisäarvo
Vahvista jälkimyyntiänne tarjoamalla varaosanne helposti niiden saataville, jotka niitä tarvitsevat.
Tehokkuus
Varaosatietokannan sisällöt voidaan tuoda automaattisesti PDM-, PLM- tai CAD-järjestelmistä, jolloin niiden siirtyminen on vaivatonta ja luotettavaa.
Luotettavuus
Jokainen osa on liitetty oikeisiin käyttöpaikkoihin kuvia ja tunnisteita myöten, varmistaen niiden tarkan kirjaamisen.
Koko prosessi
LinkOnen ansiosta ei tarvitse huolehtia eri järjestelmien yhdistämisestä varaosatietokantojen tuottamiseen, toimittamiseen tai tilausten käsittelyyn.



Näin saat LinkOnen käyttöösi
1.
Järjestelmien esittelyt
Ota yhteyttä, niin asiantuntijamme vastaavat kysymyksiinne ja esittelevät teitä kiinnostavien järjestelmien käyttöä.
Järjestelmädemot järjestetään verkkopalavereina, ja niiden kesto on yleensä 30–60 minuuttia tarpeistanne riippuen.
2.
Toteutuksen suunnittelu
Suunnittelemme sopivat ratkaisut tarpeidenne pohjalta. Mikäli toteutus vaatii kehitystyötä, toimitamme siitä kustannusarvion. Toteutuksen suunnitteluapu on aina maksutonta.
Ennen järjestelmien käyttöönottoa sovimme aikataulut ja tehtävänjaon yhdessä.
3.
Käyttöönotto
Rakennamme hankkimiinne järjestelmiin käyttäjäympäristöt. Tämä sisältää myös julkaisujenne ulkoasusuunnittelun.
Tarjoamme myös henkilökohtaisen käyttökoulutuksen hankkimiinne järjestelmiin. Voitte ottaa meihin yhteyttä ilman lisäkustannuksia, jos jokin asia askarruttaa. Koulutukset voidaan myös nauhoittaa, jotta niitä voi hyödyntää myöhemmin.
Keskustellaan tarpeistanne
Lähetä meille viesti ja kerro oman yrityksesi dokumentoinnin ja tiedonhallinnan haasteista. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä ja käy kanssasi läpi ratkaisut, joilla voimme auttaa.
Tommi Tolvanen
tommi.tolvanen@dox.fi
+358 (0)40 589 2689