LinkOne
Yksi kaikessa. Kaikki yhdessä.
Sähköistä varaosaliiketoimintasi ja siirrä se verkkoon. Toimittamamme Hitachin LinkOne on kattava sähköisen varaosaliiketoiminnan kokonaisuus. Se sisältää sähköisten varaosakirjojen kasaamisen ja jakamisen järjestelmän, tilausjärjestelmän ja niihin liittyvät raportointiratkaisut. Me puolestaan tarjoamme sille parhaan saatavilla olevan ja paikallisen asiakaspalvelun sekä paikallisten palvelinten ylläpidon.
LinkOne-palvelu koostuu neljästä osasta
Sähköinen LinkOne-varaosakirja
LinkOne on moderni sähköinen varaosakirjajärjestelmä, jolla saadaan tuotettua vuorovaikutteiset visuaaliset varaosakirjat eri sidosryhmien tarpeeseen.
Varaosatilausjärjestelmä
LinkOne -varaosatilausjärjestelmässä käyttäjä saa tilattua varaosakirjasta poimimansa osat helposti samasta käyttöliittymästä. Tilaus välitetään halutulla tavalla suoraan laitevalmistajan tietojärjestelmään.
Raportointi
Raporttien avulla seurataan käyttäjien käyttäytymistä palvelussa. Raportit on saatavissa Excelin formaateissa, joten niiden hyödyntäminen on mahdollista Excelin tarjoamilla työkaluilla. Voit seurata esimerkiksi mitä osia katsotaan eniten. LinkOne sisältää myös palautekanavan.
LinkOne Assistant
LinkOne Assistant suoraviivaistaa yrityksen varaosakirjojen tuotantoprosessin. Sen tarjoamat älykkäät toiminnot tekee kirjojen luomisesta helppoa ja mukavaa. Assistant integroidaan yrityksen järjestelmiin, joka mahdollistaa tuotannon automatisoinnin.
Lisäarvo
Kasvattakaa jälkimyyntiänne tuomalla varaosanne niitä tarvitsevien saataville.
Tehokkuus
Saatte tuotua varaosakirjan sisällöt automaattisesti PDM-, PLM- tai CAD-järjestelmistä. Näin nämä sisällöt siirtyvät helposti ja luotettavasti.
Luotettavuus
Jokainen osa on kytketty sen käyttöpaikat esittäviin kuviin ja niiden tunnisteet tulevat aina kirjatuiksi oikein.
Koko putki
Älkää huolehtiko eri järjestelmien yhdistämisestä varaosakirjojen tuottamiseen, niiden toimittamiseen ja tilausten tekemiseen.
Näin saat LinkOnen käyttöösi
1.
Järjestelmien esittelyt
Ota meihin yhteyttä ja asiantuntijamme vastaavat kaikkiin kysymyksiin ja voivat esitellä teitä kiinnostavien järjestelmien käyttöä tarpeenne huomioiden.
Järjestelmädemot sovitaan yhdessä verkkopalavereina ja niiden kesto on 30-60 minuuttia riippuen tarpeistanne.
2.
Toteutuksen suunnittelu
Suunnittelemme kertomanne tarpeet huomioivia toteutuksia järjestelmiemme puitteissa. Jos niihin liittyy kehitystyötä, annamme siitä kustannusarvion. Apumme toteutuksen suunnittelussa on ilmaista.
Sovimme aikatauluista ja tehtävänjaosta tällä perusteella ennen käyttöönottoa.
3.
Käyttöönotto
Rakennamme teille ympäristöt hankkimiinne järjestelmiin. Tämä kattaa teille tehdyt ulkoasut julkaisuillenne.
Lisäksi tarjoamme hankkimiinne järjestelmiin henkilökohtaisen käyttökoulutuksen. Koulutuksen lisäksi voitte ottaa meihin yhteyttä lisätietojen saamiseksi ilman lisäveloitusta. Koulutukset voidaan nauhoittaa myös myöhemmän käytön tueksi.
Keskustellaan tarpeenne läpi
Lähetä meille viesti ja kerro oman yrityksesi dokumentoinnin ja tiedonhallinnan haasteista. Asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä ja käy kanssasi läpi ratkaisut, joilla voimme auttaa.
Tommi Tolvanen
tommi.tolvanen@dox.fi
+358 (0)40 589 2689